Friday 6 August 2010

March 2009 -Book no 10

My apologies to my English readers - this book has not been translated, hence I will do the review in Afrikaans as well.
Fortuin deur Chanette Paul
Die verhaal speel af in 'n retreat vir siele wat soek na verdieping of verandering in hule lewe, Of Eva 'n heks of 'n engel is, is elke een se eie opinie, Dan word die eerste gas op die plaas vermoor en die nimlike Fortuintjie raak betrokke by die saak.

Hierdie is 'n heelike spanningsverhaal wat verras op elke bladsy. Die karakters is ryk geklee  en werklik interessant en die skrywer wek deernis met interessante gewone mense se lewens. Ek kon nie wag om haar volgende boek te lees nie.

Chanette het aanvanklik hygromans geskryf en daarvoor bekend geword - nie 'n genre wat ek enigsens lees nie. Maar hierdie is ware spanningsverhale - as jy van Deon Meyer hou, sal jy hiervan hou.

Hierdie boek kan alleen gelees word, maar ek sal aanbeveel dat jy eers "Springgety" lees - die eerste boek in die Kruisbaai trilogie. Die boeke volg nie op mekaar nie, maar sommige karakters is in almal teenwoordig en daar word tog verwys na die vorige boek. Ek sal ook weldra "Boheem", die derde boek in die reeks resenseer.

Cat se opinie: 'n Lekkerlees 8,5/10

No comments:

Post a Comment

So what's on your mind?